måndag, maj 14, 2007

14 maj...

har redan jobbat en månad. Helt galet vad fort tiden går... Känns kul o va tillbaka, trivs jättebra med nya chefen o så. Vi verkar ha lika åsikter om saker o ting och strävar åt samma håll.

Var iväg till kiropraktorn idag. *skönt* Fick så himla ont igår men nu e det mycket mycket bättre!!! Ska nog gå på massage nästa vecka.. Vi har ju massör som kommer till jobbet o så e det lite billigare då också... eller ja, halva priset typ! Superbra juh!

Jag längtar till sommaren nu! Trött på att ha långbrallor och tröja o jacka på morgonen för att sen när man åker hem få klä av sig jacka o tröja samtidigt som man försöker köra på motorvägen.. Alternativt dra ner ac'n på -5 grader... ;-)


fyllde ju år i fredags och hade fika här i lördags... som vanligt hade man bakat ungefär 200 grejer för mycket men ja ja... då har man i frysen ett tag.. Passar bra till sommaren... då brukar man ju få lite mer besök o så.. Konstigt egentligen.. varför träffas man inte lika ofta på vintern... ?

Shit vad med meningslöst dravel det blev idag... har ju inte skrivit här på länge har mest varit på måbra's hemsida. De har en vikttjänst om man prenumererar på tidningen. Där kan man lägga in vad man äter osv. Den första chocken var att jag åt FÖR LITE! Trodde ju att jag åt som en häst men tydligen inte... så har svårt att få i mig det rekommenderade intaget.. kämpar för fullt.. I helgen var det dock inte så svårt med tårta o allt.. ;-)

nä, ska kolla om ellen har somnat o har hon det ska jag smita ut i trädgården en stund...

bye bye


Inga kommentarer: