tisdag, maj 29, 2007

tisdag morgon

inte varje dag man sitter här på morgonen... tänkte att jag kunde passa på när jag äter min frukost... Helt tyst i hela huset... Dan o Ellen sover... tystare att sitta här än att slå på frukost tv... jag brukar ändå fastna framför något reportage o så blir man irriterad att man inte hinner se klart just det reportaget eller så....

Fick svar på provet igår. De hade fått in det TROTS driftavbrotten! *andas ut en suck av lättnad* Och bra gick det också... VG :-) Nu e man lite motiverad igen! Nu har jag bara två prov kvar på den kursen... det ska jag banne mig klara av på relativt kort tid nu... Måste bara bestämma vilken pjäs av strindberg jag ska läsa nu... + att man ska läsa en novell av hjalmar söderberg... Något tips från mina blogg-läsare? alla tips uppskattas! :-)

Ska byta oljefilter + olja på ena bilen idag efter jobbet. ska bara komma ihåg att ta med det från garaget när jag åker nu på morgonen... *haha* Minnet är ju inte alltid det bästa...

sen är det nog Desperate Housewifes ikväll... För visst har det inte varit säsongsavslutning än!? *fundera* nä, det har jag inget minne av... så det är säkert ikväll.. *roligt*

Får se om dagen på jobbet blir liite lugnare igår... Igår hann jag knappt det jag var tvungen innan jag gick hem... Men allt annat runtkomkring finns ju kvar o måste fixas... har inte velat jobba över heller eftersom förkylningen inte velat släppa... Men idag känns det bättre :-)

Nä... jag ska ta o äta upp min frukost o sen åka...

ha en bra dag alla mina läsare! :-)

Inga kommentarer: