fredag, maj 25, 2007

Förkyld, jobb och skola...

Har blivit SUPER-förkyld... *suck* Sambon var förkyld tidigare i veckan och jag trodde ju att jag klarat mig tills jag vaknade igår morse och inte kunde andas... :-( Idag är det ännu värre... E man förkyld eller när man inte känner att Vicksalva luktar nåt? *hahaha*

kände mig jätteduktig igår när jag satt med min förkylning och äntligen tog tag i mitt prov i svenska som hängt som ett mörkt moln över mig... MEN idag när jag är inne på deras sida för o kika lite (eftersom jag inte fått något bekräftelsemail) så visade det sig att de hade driftstopp just under den tiden jag satt o skrev mitt prov... *?* HUR ÄR DETTA MÖJLIGT!?!?!? Borde de inte ha ett STORT meddelande om detta på hemsidan? Tror ni att jag sparade allt någon annanstans!? NEEEJ!! Såklart inte.. "det har ju fungerat så bra förut så varför skall jag det? " *GAH* Hur dum får man va!? Ja ja... jag hoppas att det kommit fram iallafall. Mailade dem nu ikväll när jag upptäckte deras lilla notis om detta... får se vad de säger.. förhoppningsvis har det kommit fram till dem på något sätt..

Fick mail från Me and I idag att de ska ha sommarrea... Jag som är sååå köpsugen... men har ju inga pengar.. :-( Tråkigt o vara pank jämt faktiskt... Jobbet strulade med min lön o så när jag gick hem på mammaledigt så visade sig att jag var skyldig (?) av nån anledning... så ja... det blev inte så mycket pengar in direkt... däremot är ju alla räkningar kvar.. det går ju men ja... roligare kunde man haft.

Undrar om det blir lite sommarväder i helgen? Det vore skönt.. skulle bli liite sol imorgon iallafall såg det ut som. *hoppas* Är ju iof sjuk men har jag orkat vara på jobbet ska jag väl orka sitta o slöa i solen lite? ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vågar inte gå in på Me&I:s hemsida längre. Man vill ju bara handla ju! ;o)

Fast Lindex har börjat dra lite åt samma håll som Me&I-kollektionerna och där är det ju betydligt billigare! =)

Linda sa...

ja, man blir ju som köpgalen! Och när man är på deras "partyn"... det ska vi inte tala om... "åh, den här va fin... men kolla DEN HÄR! "

Såg på lindex att de hade börjat med lite liknande, det är ju toppen! :-) Då har man ju råd o handla också! :-)

Nä, man får nog helt enkelt hålla sig därifrån och strunta i att läsa mailen från dem... *haha*