tisdag, maj 29, 2007

lite senare samma dag...


idag var en sån dag när jag bara ville hem till Ellen... O Dan också såklart men jag kände verkligen inte för o jobba... ville vara föräldraledig igen. Konstigt hur man kan gå från att vara less på att va hemma till att vilja va hemma igen efter så pass kort tid ändå..

Lägger in två bilder på henne... En från idag när hon var med Dan i lekparken o gungade och en från i helgen när hon badade (hon badade idag också iof.) Hon älskar ju verkligen att bada, man kan inte säga ordet bada utan att hon springer till badrumsdörren och står o bankar och säger bahbaa. Hon e så söt i sin badrock.. ser ut som en liten Yoda som springer runt.. *haha*

har hunnit få lite uträttat idag iallafall... Visst, jag har jobbat men efter jobbet åkte jag direkt till pappas jobb o så bytte vi (ok då... mest pappa eftersom jag glömde ombyteskläder hemma) olja på en av bilarna..

Efter detta hem, åt pannkakor *mums* varit sugen på det i flera dagar nu... sen vek jag vårat fina tvättberg som återigen bara dykt upp och brett ut sig i tvättstugan.. förstår inte varifrån det kommer jämt.. ? ;-) Ringt runt för att hålla kontakten med lite folk man pratar alldeles för sällan med + ringt och kollat tid för lördagen då vi ska på kalas hos ellens kusiner.

Har precis kollat på DH (=Desperate housewifes) har fortfarande inte missat ETT enda avsnitt!! I Love it!!

Börjat kika på ny telefon också.. (mobil) Visst, ingen nödvändighet.. jag har en som fungerar osv... förutom att så fort jag får ett sms som är för långt eller ett mms eller en liten musiksnutt så måste jag frigöra minne... VARJE GÅNG! Detta håller på att göra mig galen... Ok, inget direkt problem men något man stör sig på. Hittat en telefon jag vill ha.. men bindingstid på 18 månader ju.. Tycker jämt jag blir velig i denna sitsen, för Om man inte blir nöjd har man det där jäkla abonnemanget man sitter o betalar på... Nä, vi får se hur det blir..

Lovade Dan att göra reklam för hemsidan också http://boost.no-ip.org har ni inget för er är ni välkomna in o kika på huset, ellen med mera.. :-)

Nu ska jag gå o sova så kanske jag kommer upp utan att snooza imorgon när klockan ringer strax efter fem..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag försökte skriva ett inlägg i gästboken på hemsidan igår, men lyckades inte?

Ville i alla fall bara tala om att det var en superfin sida och att det är jättekul att få se bilder på Ellen!!

Anonym sa...

Jane tyckte jag var elak som sa att hon såg ut som Yoda. Sen läste jag vad du skrivit och skrattade jättemycket.
/Stupid-Flanders

Mia sa...

Söötisen! Mosters lilla groda! :-) *saaaknar*