söndag, april 29, 2007

lååång helg :-)

andra dagen man är ledig och ändå är det två kvar!! SKÖNT!!! Trots att jag bara jobbat 2 veckor så är det välbehövt...

Till o med kunden jag arbetar mest emot tyckte att det var en helt kaotisk vecka förra veckan... Men de var så söta mina kontakter där... De skickade ett chokladogram i fredags som tack för bra jobb.. :-) Då blir man ju såååå glad! Så himla roligt att få reda på på ett sådant sätt att det man gör är uppskattat!

Imorgon är det valborg och Ellen ska få se en stooor brasa... Förra året hade hon inte så mycket utbyte av den eftersom hon låg och sov i vagnen och bara var några månader gammal... ;-)

Sitter precis nu och färgar håret också... ville förnya mig kände jag... mörkare grundfärg och så lite slingor... får se hur det blir... än så länge ser det rätt så mörkt ut... e ju iof blött + att jag har slingmedlet i fortfarande men ja, vi får se.... Från mitt blonda hår till mörkt är ju rätt stor förändring.. Men det är dags för det nu :-)

Kände mig så duktigt idag också... tog ett par jeans jag skulle kasta och sydde en kjol! Trodde aldrig jag skulle bemästra symaskinen så pass att jag skulle lyckas men resultatet blev faktiskt riktigt bra! Är det lite varmare och mindre blåsigt imorgon kanske jag har den då :-)

Nä, nu ska jag surfa vidare och vänta på att verkningstiden på slingorna ska ta slut så jag får tvätta ur dem också...

CS

2 kommentarer:

Anna Juhlén sa...

Hej hopp!

Hoppas allt är bra med dig och din familj. Här har det regnat nu i 3 dagar i streck och jag längtar hem.
Hmm min hemlängtan går upp och ner fortare än kvickt.. haha, jaja, 3 månader kvar sen hem för gott! tack gode gud. :)

Hoppas vi hörs och ses snart!

Kram kram

Anna Juhlén sa...

Heeeeej!
Grattis grattis på födelsedagen! Hoppas du fick smset idag!!

Kran kram min vän!