tisdag, april 17, 2007

andra dagen på jobbet :-)

Oj oj oj vad tiden går... nu har jag börjat jobba.. Igår var första dagen och det känns SÅÅ himla bra... Jag vet att jag varit negativ och alla ni som jag träffar och gnäller för undrar säkert hur schizo jag är nu... ;-)

Det känns bara så himla bra... Nya chefen är bra och nya arbetskollegan är jättetrevlig och allt är bara bra... Just nu iallafall.

Har bett om tid för att kolla synen för terminalglasögon.. hemskt att erkänna men tror det kan vara dags när bokstäverna börjar flyta ihop på skärmen... ;-) eller vad tror ni.. ? ;-p

Får se hur länge det känns såhär bra på jobbet. Just nu har jag massor av motivation och energi och det känns bara bra!!!

nu ska jag ta o dricka lite kaffe... *gott*

1 kommentar:

Anna Juhlén sa...

Skönt att höra att det inte var pest att gå dit.... Hoppas det positiva håller i sig! Det kommer det göra om du själv ser positivt på allt!
Pöss pöss