torsdag, april 05, 2007

less, less och less...


det beskriver nog rätt bra hur jag känner mig idag... är grymt trött så det är väl egentligen orsaken till det hela...


är less på att va hemma, är less på att inte få napp på något nytt jobb, är less på vädret, är less på att inte va smal, är less på att mitt hår är som det är, är less på att inte ha någon att umgås med på dagarna... Ja, jag kan nog göra listan ännu längre...


är en sån dag helt enkelt... *SUCK*

Jag vill ha semester, sola, bada, gå på sandstränder, vara en helt annan person i en helt annan värld som är perfekt... där barnen inte gnäller, där regnet och blåsten aldrig visar sig, där all mat är god, där alla är glada jämt.........


Nä usch va pessimistisk jag lät nu då... men men... det är en sån dag som sagt... vi har dem allihopa antar jag... tur bara att man inte har dem oftare... då skulle man ju bli deppig värre....

nä nu får jag ta o rycka upp mig... nu kikade ju solen fram liiite här... o så kommer ju syster yster hit idag och ska sova över.. :-) Ska bli roligt... och så får Ellen träffa sin moster också!

Kanske ska försöka vila så man inte är så trött sen...

Inga kommentarer: