tisdag, april 03, 2007

tisdag, storm och intervju


först gick dagen SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ segt! Visste inte vad jag skulle hitta på.... det har varit storm ute så ville verkligen itne gå ut... stackars Ellen hade väl blåst iväg då.. ;-) Bilden här bredvid är Inte från idag utan från förra veckan när det var varmt o skönt väder! :-)

Dan kom hem tidigt iallafall eftersom att jag skulle iväg på intervju... Kändes som att det gick VÄLDIGT bra faktiskt... inte drömjobbet men allt är drömjobb nu bara jag får byta känns det som.. :-)

Kanske passar mig jättebra också... vi får se... imorgon får jag svar från det jag var på i fredags... men med tanke på hur dåligt det kändes så lär jag inte få det... men ja, man ska ju aldrig säga aldrig... de kanske hade fel på både hörsel och uppfattningsförmågan.. *haha*

nä, bara o fortsätta leta jobb... ska ju börja jobba snart o vore skönt o slippa gå tillbaka... vissa ansökningstider går iof ut precis innan jag ska tillbaka så man kanske får nytt rätt snart efter man börjat igen om inte annat.. Det gäller bara att inte tappa sugen o fortsätta söka..

Nä, om man skulle ta o gå o sova... så man kanske kan känna sig utvilad för en gångs skull...

Inga kommentarer: