tisdag, april 10, 2007

tisdag men känns som måndag....


såna här dagar är alltid lika förvirrande.... tisdag men måndagen var helgdag så det känns som måndag...


ligger en dag fel i mitt huvud... men men... sånt e livet... något annat man inte kan rå på är att jag börjar jobba på måndag... Vet inte vad jag ska tycka o känna om det... Skönt o träffa vuxna människor o ha "ett eget liv" på jobbet... men samtidigt så ja... hade varit skönt o hitta något annat... men jag kan inte mer än söka annat o hoppas på att få något annat. :-)

man får inte deppa ihop för det... en vacker dag (eller regning) så hittar man något annat o syssla med...

Tror att man bara e rädd för hur man ska klara sig utan ellen helt enkelt... man kommer säkert sakna ihjäl sig de första veckorna... Tänk vad tiden gått fort... hon är redan 15 (snart 16) månader... helt galet hur fort tiden går!

Hon va ju miniliten för inte alls länge sedan... (lägger in en bild här bredvid så ni ser)

Nä... om man skulle ta o göra lite nytta o sen gå o lägga sig... Kanske läsa lite i min Therese Raquin så jag kan göra mitt svenska prov någon gång... *suck* Den är ju bara SÅÅÅÅÅÅÅ tråkig o dryg... Men men... allt man gör här i livet kan ju inte vara roligt... har ju trots allt valt boken själv... *haha*



Inga kommentarer: