lördag, januari 19, 2008

idag var det äntligen dags för bröllopsmässan! :-) Strax före elva var vi på grand hotel och stod och väntade på att bli insläppta i mässlokalerna.

En dag full av lyx, frosseri och helt fantastiska saker har nått sitt slut... Det finns så mkt fina kläder och smycken och lokaler osv osv osv så man blir helt knasig... utbudet är så stort och det är en ren djungel att leta efter något som är den stil man vill ha, rätt pris och rätt avstånd... det verkar näst intill omöjligt att hitta det perfekta...

trots att det inte är dags för mig att gifta mig ännu (eftersom vi inte ens är förlovade) så lyckades man under dagen komma på färgschema, klädsel med mera till sitt eget bröllop... snacka om hjärntvättning.. ;-)

Har hittat smycken jag mailat om pris på då jag blev helt kääär... troligtvis har man väl inte ens råd att åka till affären och titta men har man tur så kanske man har råd. :-)

Nej, dags att sova nu tror jag... man är rätt trött efter denna dagen...

1 kommentar:

katariina sa...

Hej Linda, jag skulle vilja veta var har du köpt dödskalle gummistövlar till lilla Ellen.
Hälsningar
Katariina
katariina.simonen@telia.com