fredag, januari 18, 2008

Fredag = Let's Dance

Äntligen var det fredag igen... jag är som många redan vet löjligt förtjust i let's dance... Vissa däremot tittar snett på mig och fnissar när jag säger "ikväll är det Let's Dance".... Kan det möjligtvis bero på att jag jobbar med 3 killar som nog är de största homofober jag vet (eller åtminstone 2 av dem) som förmodligen Aaaaldrig skulle befatta sig med något som på något sätt kan verka kvinnligt eller feminint... och där faller dansen in i deras fall... ja ja... jag vågar iallafall stå för att jag gillar det och så får jag väl stå ut med deras fnysningar och gliringar... Jag fnyser lika mkt åt deras Fighter filmer de bara MÅSTE se... *haha* Skulle det va underhållning? Tur att vi har olika smak och att det görs program för alla smaker...

tänk att kunna svänga runt på dansgolvet som de gör på let's dance... ?! vara så rörlig och smidig... själv skulle man väl se ut som en Gravid Flodhäst med inopererade rundstavar i benen..... *haha* Skulle vara roligt att kunna men ja... får väl se om man ger sig på någon danskurs nån gång i framtiden... får väl försöka mig på quickstep i vardagsrummet annars.. ;-)

nej, nu e det dags för avslutningen på let's dance...

Inga kommentarer: