måndag, december 03, 2007

helgen har varit bra, i lördags lämnade vi Ellen till hennes mormor o morfar redan före lunch. Sen åkte vi in till uppsala och kikade på julklappar till henne. Kom hem med 2 saker iallafall. Blir nog super!!

Sen var det bara att åka hem och sätta igång med städningen eftersom Anders o Anna skulle komma. Skönt att få ordentligt städat utan att ha en liten som springer efter med sin bil eller dockvagn. ;-)

Kvällen blev jättebra! Middag på grekisk restaurant och sen hem till drinkar och spelet retro. Var ett roligt spel men vet inte vad som hände, det stod att det skulle ta en timme på kartongen men för oss tog det ca 3 timmar... kanske inte var meningen att man skulle dricka alkohol samtidigt.. ;-) Ja ja... goda drinkar var det iallafall. :-)

Dan var lite seg igår... inte så konstigt med tanke på att han och anders gick och la sig 05.30 på morgonen... Själv var jag väl igång till 2.. Kanske lite mer lagom.. ;-) Fast varför ska man vara så lagom jämt.. :-)

Igår träffade jag min kompis Anna. (en annan anna) hade inte träffat henne på jättelänge så som vanligt lät vi väl som piff o puff där vi gick och mer eller mindre pratade i mun på varandra.. ;-)

Roligt var det iallafall och så hann jag ju med en extra vända på Ikea och även jula där jag införskaffade lite skarvsladdar och eldosor.. :-)

dags att åka snart... ska sätta fart med frukosten..

Inga kommentarer: