onsdag, mars 28, 2007

Vårkänslor, SOL och varmt

NU e jag glad! Nu har våren varit här ordentligt några dagar! SÅÅÅ SKÖNT!

Varit ute med Ellen i det fina vädret och fått dra in henne för att fixa middag. Hon har inte alls velat gå in.. förstår henne helt o fullt men man måste ju äta också...

Idag ska jag träffa ANNA :-) *tjohoo* O så kanske malin... om Anna fått tag på henne..

Anna är min äldsta kompis.. :-) O en riktigt bra sådan! en sån som alltid finns där och som gör tillvaron lite ljusare. Just nu är hon ju hemma från Tyskland... *långt bort juh* Men snart är hon hemma därifrån för gott!! *förhoppningsvis* Om hon inte får för sig att sticka iväg till ulambatur eller nåt.. *haha*

Måste hitta nån vår/sommar mössa eller hatt till ellen också... stackarn blev ju helt svettig häromdagen när vi var ute... trodde ju det var lite halvkallt för henne men nä... så var inte fallet... så nu har jag lärt mig. :-) Skulle dock va fint med en keps eller nåt :-)
Kanske hinner kika i nån affär med Anna idag :-)

nä... nu ska jag ta o fixa lite... kommer kanske tillbaka senare.

Inga kommentarer: