tisdag, mars 13, 2007

Våren är här o solen är här!!!! :-D

ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN ÄNTLIGEN verkar våren vara påväg! Nu e det bara blåsten som jag tycker kan försvinna.. ;-)

SOl, 11 grader varmt och så har jag tvättat av två av utestolarna.. :-) Sen ska de bara oljas nån dag men nu är de iallafall rena. :-) Står i solen o torkar... :-)

Måste nog sandpappra dem lite också men det får jag ta sen... Verkar som att skicten kom upp nrär de torkade... superbra ju! :-)

Var på intervju imorse...det kändes bra och det kändes som att de bara kollade av vem man var och hur man är socialt.. :-) Var ett litet företag så jag förstår dem. Får se om man kommer på en andra intervju... det vore roligt! :-) Vill verkligen ha detta jobbet!

blev påbackad idag också... när jag stod parkerad... vissa har verkligen dåliga dagar ibland... blir så fascinerad över hur någon som är vållande kan bli så arg och påstå att man står ivägen när man står på en parkeringsplats... Ja ja... struntsamma... alla kan inte ha en bra dag o va glada jämt.

nä, nu ska jag ta o vila mig lite... gick upp 05.30 imorse pga intervjun..

Inga kommentarer: