lördag, mars 10, 2007

lördag, barnfri och dötid...

man känner sig verkligen gammal när man gått o lagt sig två, vaknat tio och känner sig konstig och ur balans... förut kunde man sova hur konstiga tider som helst och då mådde man som bäst... Börjar man verkligen bli gammal?! :-O

sen en annan sak... förut, innan man fick barn fick man sällan dötid och man tyckte att man alltid hade fullt upp... Men NU... nu sitter jag här... surfar i brist på annat... vi ska iväg på middag vid halv sex och redan nu sitter jag och har inget att göra... Vi har varit på Ikea och sen var vi och handlade lite som behövdes... åt en sen lunch och nu då? Ska jag bara sitta här? Saknar Ellen och hennes fart...

blev ingen XBOX igår... hann aldrig koppla in den. Kollade på what about brian sen i onsdags och sen på ett avsnitt 24. Hade även laddat hem andra säsongen av what about brian så började kolla på det... gick lika bra det! :-) What about Brian har verkligen blivit min nya favoritserie! Önskar att jag hade tiden o kolla på hela andra säsongen men samtidigt vill jag spara lite på den eftersom de inte släppt säsong 3 ännu.

nä... ska försöka hitta något att slå ihjäl dötiden med... kanske läsa min bok jag försöker traggla mig igenom för svenskan jag läser in... får se...

hörs o cs!

2 kommentarer:

Anna Juhlén sa...

Hej... Gick förbi Aachen zoo idag och blev galet sugen på att gå på skansen. Så jag har en idee, kan inte du, jag och Ellen gå på skansen nu när jag kommer hem? Tex om det är fint väder den 20, 21, 22:a eller så? Jag hade tyckt att det skulle vara jättekul!

Kramisar din tyske-svense väninna.

Linda sa...

låter som en bra idé! :-) Ska väl gå att ordna tycker jag!!

kan hoppas på att vädret är bra då också!

Kramisar