onsdag, mars 07, 2007

ännu en dag har gått förbi....


onsdag och *poff* så var det kväll och dags att gå och sova... Snart iallafall...

Var iväg och träffade en kompis o hennes 2 barn idag. Skönt att få lite miljöombyte och skönt att hälsa på någon som har någon som Ellen kan leka med även då de inte leker helt utan uppsyn från oss. :-) Det är tystnaden som får oss att fundera över vad de verkligen gör...


Ellen började gå igår!!!!!!!!! *tjohoooo* Vilken känsla, vad stolt man blir som förälder..... känns som att man inte pratar om något annat men folk i min omgivning brukar vara bra på att hinta om man babblar för mycket om en o samma sak så jag hoppas att de gör det även denna gång om det blir så.. :-)

Hon är så duktig... och hon har blivit så stor!!! Går själv o allt.. ! Inte helt och hela tiden men ganska mkt så snart släpper det kanske.. :-) *hoppas*

Hade min Tv-kväll igår också... För er som inte vet så är jag smått beroende av Gilmore Girls samt Desperate Housewifes. Dessa ses varje tisdag och då får INGET störa... jag bara MÅSTE se dem... ser jag dem inte så spelar jag in och kollar senare.. De är ju sååååååå bra båda serierna...
Blir lika irriterad varje tisdag det är slut och jag måste vänta på fortsättningen en hel vecka! O, ja jag vet att man kan ladda hem mendet är inte lika roligt.. :-)

Nä... ska försöka pallra mig i säng så man inte lär lika trött imorgon... Blir lite kortare idag helt enkelt..

Vi hörs! öh.. eller skrivs.. eller nåt.. ;-)

Inga kommentarer: