fredag, mars 23, 2007

var tog den fina lilla solen vägen *sjunger*


kan någon tala om för mig var solen är??????

Disigt, dimmigt, grått o blött... det beskriver jättebra hur det ser ut utanför mitt fönster just nu... *suck*

Är så less så less så less.... nu får gärna solen ta o komma!!!!!!!!!! *LÄNGTAR* Den var ju här och gav mig mersmak... men men...


sökt en massa (o då menar jag MASSA) jobb sista dagarna... skulle vara skönt att hitta något annat.. ska tillbaka till jobbet den 16 april.

Sökte ett på manpower igår o så ringde de idag.. *tjoohoo* Blev ju jätteglad att det gick så fort... men så var det inte bara uppdraget som var på visstid utan själva anställningen hos dem... "men man kan ha förtur för att man varit anställd hos oss tidigare om man söker jobb hos oss igen"... men vaddå? Ska man gå arbetslös då eller? Nej tack... då kan jag vara kvar på mitt jobb som jag inte vill tillbaka till.. man ska kanske va glad att man har ett jobb överhuvudtaget... *?*

Ellen är en sjusovare idag... hon blev väl helt slut efter gårdagen när jag var och hälsade på på jobbet.. Då blev det inte så mycket sömn... och ALLA busade med henne så hon somnade på 5 min i bilen.

Jag som tänkt åka o handla lite smågrejs till ikväll... men men.. man får nog vänta tills sambon kommer hem om Ellen sover såhär länge..


Nej, om man skulle göra lite nytta..

Inga kommentarer: