måndag, november 12, 2007

Måndag igen... idag ska jag tillbaka och jobba. Var hemma hela förra veckan med Ellen eftersom hon haft lunginflammation... Hon har en hemsk hosta kvar men jag hoppas att den går över och att hon blir helt frisk!

ska bli skönt att komma iväg idag.... man blir så seg av att gå hemma. Eftersom hon dessutom varit sjuk är det ju inte så man kan hitta på alltför mycket saker eftersom hon inte orkar med.

I helgen har hon varit på sitt allra bästa humör hela tiden. Vändningen kom i fredags tror jag det var. Superglad och pigg. Var lite orolig först att det inte skulle bli något dagis nu i veckan heller för ända tills i torsdags var hon jätteseg...

Får se hur det går med lämning idag nu då... förhoppningsvis går det bra!

Nu ska jag äta upp min frukost så jag kan åka iväg så jag kan gå när jag ska idag..

Inga kommentarer: