fredag, november 23, 2007

fredag IGEN och 1 månad till jul...

1 månad kvar till jul!?!?!? Helt galet! Var har tiden tagit vägen? Året är snart slut och Ellen blir 2 om bara några veckor...

Vad gör man med all tid?

Denna veckan till exempel har bara försvunnit.. helt plötsligt var det fredag och jag insåg att Ellen varit på dagis en hel vecka till.. :-) 2 veckor på raken nu utan att hon blivit sjuk igen.. Tror nästan att det är rekord! :-)

Trött på det mörka trista vädret... längtar till solen!!!! Kanske skulle åka ner o sola solarium så kanske man åtminstone känner sig lite fräschare.. :-)

nä... nu ska jag ta tag i alla saker jag tänkt att fixa hela veckan men som inte blivit av utan som jag istället skjutit fram och puttat bort från mina tankar.. ;-) Det går ju inte att skjuta fram saker hur länge som helst...

Skulle behöva ringa en kompis också som jag bestämde att jag skulle höras med idag... *hmm* undra om det är försent? Får nog sms:a först och kolla om de är vakna...


nedan är en schysst bild på ellen som fått tag på Dan's skyddsglasögon som följde med någon maskin... Hon e ju sååå skön! :-) En liten spexare är vad hon är... :-)

Inga kommentarer: