fredag, november 16, 2007

Freeedag :-)

börjar med en ny bild på en dansande ellen som vägrade ta av sig mössan inne.. ;-)
Hela veckan har gått och vad har man hunnit med? Inte särskilt mycket.. känns som detta varit en vecka då jag varit ganska seg och inte gjort så mkt.. har ju inte ens uppdaterat här på bloggen... lagt av mig lite när det gäller det... Kanske för att det inte händer så mkt roligt att skriva om .. ?

Ellen har varit på dagis hela veckan. Känns skönt att hon verkar hålla sig frisk!!! Hon har verkligen haft sin skörd av sjukdomar nu känns det som. Jag hoppas verkligen att hon fortsätter hålla sig frisk. Har varit borta alldeles för mkt från jobbet. Man vågar inte påbörja någon större grej ifall att man blir hemma dagen efter. Men snart kanske det går bra.. :-)
Man får leva på hoppet helt enkelt!

Har precis kollat på spiderman 3.. Har hört så mkt negativt om den men jag tyckte inte den va så dålig.. I och försig hade jag inte heller några som helst förväntningar eftersom jag inte hört ett enda positivt ord om den så det kan ju vara därför. Den blev lite långdragen och det är väl mer fokuserat på kärleken än på något annat. Men det kan ju va kul med en sån film ibland också. ;-)

Har varit galet trött ikväll.. kanske var baileysens fel.. ;-) räckte visst med en för att bli sömnig.. Kanske ett tecken på sömnbrist.. ;-) Eller räcker det inte med 4-5 tim per natt?


Ska in till stan på söndag med syrran... hoppas jag hittar skorna jag letar efter.. Har sett ett par på stadium men där jag var sist så fanns de inte i min storlek. En storlek var liiiite för liten och nästa alldeles för stor... så hoppas på att hitta rätt storlek i stan.. Men med min tur så gör jag väl inte det...


skönt med helg nu iallafall så hinner man kanske fixa o trixa lite... Ellen ska vara hos mormor o morfar på söndag.. blir nog kul för dem alla 3.. :-)





Inga kommentarer: