lördag, november 17, 2007

ibland känns det som att alla andra lever mkt mer glamourösa liv än vad man själv gör. Givetvis är det inte så i de flesta fall men som utomstående så ser man bara alla bra och positiva saker som händer och finns i andra människors liv.

Självklart funderar man även mer över sånt här när man sitter själv en lördag o inte har något speciellt för sig... Ellen sover och Dan snickrar i garaget... Själv är jag dötrött trots att klockan bara är nio... kanske är av uttråkning.. vet inte. Vaknade ju halv elva i morse så det kan ju knappast bero på för lite sömn iallafall.. ;-)

känner inte för att kolla på film heller... och vika tvätt och städa känns inte såååå upphetsande en lördagkväll... *suck* Någon annan som känner igen den där rastlösheten som kommer samtidigt som en typ av trötthet.. ? man vill göra något men ändå inte... svårt att förklara..

Nu låter det som att jag sitter o klagar men det är inte så det är menat... man kan ju faktiskt påverka sådana här saker själv till viss del också.. Skulle ju kunna åka iväg och träffa någon om det nu är någon som kan med så kort varsel... ?

Kanske är någon bra film senare som man fastnar vid... eller så kan jag ta tillfället i akt att spela lite xbox.. :-) Var ju inte igår direkt... Får se vad jag tar mig för o gör...

Synd bara att man inte vet om sådana här kvällar lite tidigare... då skulle man ju kunna bestämma något med någon tidigare under veckan..

Inga kommentarer: