tisdag, juni 05, 2007

*suck* Förbannade j--la SKITBIL! :-(

usch... blir så less... Ena bilen har krånglat och strulat en del sista tiden... Har trott att jag fixat en del när jag bytte tändstift osv... men nejdå... Nu har hela tändspolen spruckit... *SUCK*

ja ja... vad göra.. ? Inte så mycket mer än att laga det man dragit ut på... Vi har ju bara väntat på att den ska paja helt egentligen... men VARFÖR ska den totalkrascha när vi bestämt oss för att sälja skiten o köpa en annan!? :-(

tur är iallafall att vi har en till.. Så man är inte helt strandad och kommer kunna ta sig till jobbet ändå. Tåg tar ca 3 ggr så lång tid så NEJ TACK!

orkar inte ens skriva om det som vi skulle gjort idag som blev inställt pga att bilen rasade... får se om jag orkar imorgon... trötter nu och ska strax sova.. Imorgon är det födelsedagsmiddag hos föräldrarna..

Kul att det hittat hit lite nytt men ändå gammalt folk ;-)

2 kommentarer:

Jenny sa...

Är det du som fyller år? Jag och Jante har 2-års bröllopsdag idag :) Men med två barn blir det inte så mycket firande. Åt en god middag och har köpt god glass tills ikväll. Om det är du som fyller år, Grattis!

Anonym sa...

hej hej

Vet inte om det var mig du syftade på men jag har iallafall tittat in efter ditt besök hos mig =)Vilken gullig dotter du har!