torsdag, oktober 02, 2008

en lite speciell dag

idag är det 6 månader sedan jag började på Atlas Copco. 6 Månader... var har de tagit vägen ? Mkt har iof hänt under tiden men det är ganska skrämmande hur fort ett halvår passerar.

Sammanfattningsvis trivs jag bra, men jag kan sakna mina galna kollegor på förra jobbet. Man hade ju en rätt speciell relation med dem. Några efter 6.5 år och några under kortare tid. Kan inte låta bli att sakna dem.... även om det var skönt att slippa företaget i sig.

Syrran gifte sig för en månad sedan... En helt underbar och härlig dag!!! Allt gick jättebra, förutom min klänning som pajade precis när vi klädde på oss och skulle åka till fotografen... ja ja... sånt som händer. Tur att jag hade en kofta.. Även om det hade varit snyggare utan, åtminstone i kyrkan.

Helgerna har varit fullspäckade med kompisar och annat. Hann ut en lördag och plockade svamp. Hittade en del höstisar så nu har vi svamp ett tag. :-)

Nej, snart är sista plåten bullar klara... det är ju kanelbullens dag på lördag och detta firas på ellens förskola imorgon. Fick ett ryck att baka trots förkylning... blev erbjuden bullar av syrran, men ni som känner mig väl vet hur jag är... Man kan ju inte missa en chans att få baka.. ;-)

Dags att kolla plåten...

Inga kommentarer: