tisdag, oktober 21, 2008

¤ Tisdag ¤

som den småbarnsmamma jag är, är jag väldigt duktig på att prioritera bort mig själv.

Har under flera veckor gått och varit småförkyld efter att ha varit ordentligt förkyld. Inte tänkt så mkt på detta utan tänkt att det ska försvinna av sig självt..

Men icke sa nicke, den turen skulle jag tydligen inte ha... Efter att ha gått med småont i huvudet, små yr till och från och nu även fått känslan av att trumhinnorna ska spräckas när jag böjer mig ner för att t.ex ta upp något från golvet så fick jag tummen ur och ringde till vårdcentralen. Det visar sig att jag har bihåleinflammation... Så det blev ordinerat kortisonnäsdroppar + avsvällande tabletter. Blir det inte bättre har jag även penicillin att hämta ut. Får helt enkelt avvakta några dagar och se..

Träffade en gammal "kollega" ikväll. Tack snälla för en sån himla trevlig kväll!!!! Länge sedan jag hade så trevligt! Mkt roligt att träffas igen och det känns som att vi aldrig kunde sluta babbla... ;-)

God mat och trevligt sällskap, kan man önska sig något mer?

Inga kommentarer: