tisdag, augusti 21, 2007

tisdag kväll.. *trött*

Känner mig rätt seg... ska strax gå och sova..

Ingen kaotisk dag idag men ändå mycket på något sätt..

Imorgon får jag dock sovmorgon. De kommer och ska reparera diskmaskinen imorgon och ska ringa på morgonen för att boka tid så jag bestämde mig för att jag lämnar Ellen på dagis, stannar där ett tag och sedan åker till jobbet. Ska bli skönt.

Vi var iväg och köpte nya resårbottnar igår. Det var verkligen på tiden kan jag säga... tror att de gamla var minst 10 år...

Först hade vi tänkt köpa en och vänta någon månad med nästa... Men sambon fastnade såklart för en som var ca 1 dm högre än de vi har idag. Så de fick bli 2 st på en gång. Man sov såååå skönt på dem!!! nu kanske man slipper känna sig stel i ryggen också! ;-)

Nä... kudden ropar nu.. får se om jag blir bättre på att skriva här igen.. varit lite dålig sista veckorna..

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!
Hur har inskolningen gått? Vilka långa dagar de kör med!? Men det kanske är bra, vad vet jag? =)

Anonym sa...

Jodå, det går jättebra för Hanna! Hon gillar sina nya fröknar och hade nog saknat dagis en del under sommaren, för det har inte varit några som helst problem att komma tillbaka!

Ja, det är en helt ny rutin att börja på dagis, de blir liskom som små monster på kvällarna ;o)