onsdag, augusti 15, 2007

småförkyld fortfarande... inskolning med mera

Coolingen med de liiite förstora solglajjorna... dessutom upp och ner.. ;-)

Undrar vad de små liven tittar på som är så intressant?



den hänger fortfarande kvar där som ett grått litet moln i näsan och halsen... *suck* Den vill INTE ge med sig! Det är givetvis förkylningen jag pratar om.. *haha*

Trött på att gå och snora och hosta! Nu vill jag bli helt frisk!! Men men... får väl se när det blir...

Idag var Ellens första dag på inskolningen. Det hade väl gått lite sådär om jag förstod sambon rätt. Hon åt bra och sov bra men hon var ganska så klängig. Kanske går det bättre imorgon. :-)
Inte lätt att vara i en ny miljö med Bara nya människor från 9-15.




Diskmaskinen har pajat också.. Kul! Eller INTE!!! Borde inte en diskmaskin hålla mer än 2.5 år? Det tycker iallafall jag... De kommer och reparerar den på onsdag iallafall. Får se vad det kostar om det är värt att ta på försäkringen eller om det är billigare att ta det rakt av.

Nej, om jag skulle försöka ta tag i diskberget som bildats... plus all smutsig disk som står i diskmaskinen odiskad.. eller nej, förlåt.. den är diskad i KALLVATTEN! :-( *suck*

Inga kommentarer: