torsdag, december 04, 2008

¤ Torsdag ¤

har idag varit hemma med Ellen. Feber som går upp och ner som en jojjo.. får se hur det blir imorgon. tredje dygnet imorgon bitti så får se om det blir doktorn eller inte... jojjo-febern har vissa gånger varit tecken på öroninflammation så vi får se helt enkelt..

Fredag imorgon igen... var tar veckorna vägen egentligen?? 2 veckor kvar att jobba innan julledigheten. Ska bli skönt att vara ledig, men det skulle vara ännu skönare att hinna få klart allt man vill få klart på jobbet innan det är dags att vara ledig. Men men... sånt är livet. Det som hinns klart, hinns klart. Resten får vänta till 7:e januari.

Nej, ska fortsätta scrappa klart kortet till dopet på lördag. HIttade en dikt precis som jag ska plita ner på ett papper. Bra om man skriver rätt när man suttit och pillat med ett kort i ca 40 min.

Nä, ha det gott alla.. kul förresten att det verkar finnas folk som läser.. Kan ju vara en fördel när man bloggar. :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

vad duktig du är som gör egna kort, jag skulle önska att jag också var lite mer pysslig men man kanske blir det nångång i framtiden ;)

Jag läser alltid i din blogg.

*KRAMAR*

Anonym sa...

Hoppas jäntan mår bra snart
Trevlig helg!

//Läsare