måndag, mars 10, 2008

¤ måndag, upplärning med mera...¤

har börjat lära upp en tjej som skall ta över min tjänst när jag slutar. Känns bra att ha några veckor på sig då det är en hel del "special" hela tiden... Känns som atth on är lättlärd så det ska nog gå bra.. :-)

Har fått en ny favvolåt också.... Linkin Park - What i've done SÅÅÅÅ jäkla bra!!!!!! Måste nog fixa en ny skiva med en massa bra låtar... :-) Kanske en blandning av alla bra låtar jag fick från min chef idag.. :-) *tack tack* Inte helt fel o ha 2 helloween + alla maiden + alla linkin park.... finns en hel del bra låtar att välja bland med andra ord.. :-)

borde sova.... Men nä... fastnade här istället... Var ner och solade och simmade ikväll.. Skönt att sola men jobbigt att simma idag... kändes tungt.. Kan ju bero på att både Dan o Ellen är förkylda... kan det vara så att jag också har något som ligger i kroppen och gottar sig och väntar på att få bryta ut... ? Får bomba mig själv med vitaminer och vitlöksolja igen så jag slipper bli sjuk.

Ska träffa en kompis efter jobbet imorgon och käka middag .... ska bli roligt att ses utan barn och kunna umgås... Vi har ju bara pratat om det i typ ett år eller nåt... *haha*

Idag ringde de från ytterligare ett jobb jag sökt... kändes ganska skönt för självförtroendet att få tacka nej innan man ens varit på intervju... ;-) Lät som en rolig tjänst men jag tror verkligen på det här jobbet på atlas copco... ska bli sååå kul att börja även om det känns jätteläskigt att lämna den miljö man haft de senaste 7 åren...

nej, måste ta mig i kragen och fixa nån lunch till imorgon och sen gå o sova...

Inga kommentarer: