onsdag, mars 12, 2008

9 dagar kvar...

att jobba på gamla jobbet... känns tungt, roligt, ledsamt och allt på en och samma gång. Samtidigt som det ska bli skönt och roligt att göra något annat så trivs jag så fantastiskt bra med mina arbetskamrater! Trots att de har vriden humor! ;-)

På fredag bär det av på kryssning med jobbet och det ska bli sååå roligt! Även om det säkert kommer vara så att jag deckar kl. 23 så trött som jag varit sista tiden... Men kul kommer det bli... O god mat o god frukost. :-) Och framförallt tid att umgås med kollegorna!

på lördag blir det eventuellt fest.. får se hur det blir med det. Beror lite på när jag är hemma osv.. kanske skulle ta och meddela de som anordnar festen om det också.. ;-) Kan ju vara en bra idé... :-D

Nej, dags att se vad kudden har för sig tror jag....

Inga kommentarer: