tisdag, september 04, 2007

Utmaning

Jag är utmanad av Jenny

Regler: Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg som innehåller åtta fakta eller vanor om en själv. I slutet av inlägget utmanar bloggaren åtta nya personer. Glöm inte att lämna en kommentar om utmaningen i deras kommentarrutor på deras bloggar, så att de vet att de har blivit utmanade.

1. Jag älskar att snooza... gör det även omedvetet vissa mornar.. *jobbit*

2. Jag är ett kontroll-freak

3. Jag är alltid rädd för att komma försent så är oftast på plats minst 10 min förtidigt..

4. Jag kör nästan alltid för fort

5. Jag kan inte låta bli att smaka på allt som Ellen ska äta.. har varit så sen hon va liten. har smakat på allt.. Varför? Jag vet inte...

6. Sjukligt förtjust i choklad

7. Försöker ta kampen med mig själv att gå ner i vikt, äta nyttigt och röra på mig..

8. Envis som få...

Jag utmanar inte 8 personer eftersom jag inte ens läser så många bloggar... de flesta jag känner anser sig för otekniska för att förstå detta med bloggar.. ;-)

Utmanar därför bara 4 st av hänsyn till att inte utmana en massa människor som redan blivit utmanade av ovanstående.. ;-) Mia, Anna, Anna (en annan Anna..) och Annika

1 kommentar:

Anonym sa...

Åneej! Sist jag fick den här utmaningen var det bara fem saker att komma på tror jag, men det var lagom svårt ändå! *s*

Well well, jag är inte den som bangar i första taget! ;o)