söndag, september 02, 2007

helgen är över.....

har precis kollat klart på hitch. kunde inte slita mig. tycker ju att den filmen är såååååå bra!!! :-)

Helgen har varit bra. Fredag var det dags för äntligen dags för Ladies Night som vi bokade biljetter till i mars tror jag det var... En rolig kväll med middag, show och även en öl efteråt :-)
Skönt att komma ut ibland. Man gör det alltför sällan.

Lördagen var väl rätt så lugn. Var ganska trött efter att ha sovit ca 12 timmar på 3 dygn. Så däckade i soffan medan vi kollade på film... Det var en rätt dålig film så det gjorde inget.. ;-)

Imorgon ska jag fortsätta vara hemma med Ellen eftersom de inte vill ge medicin på dagis. Får se hur det går nästa vecka när hon ska tillbaka till dagis... Känns som inskolningen kommer få börja om då. Men vem vet... jag kan ha fel.

Nu ska jag iallafall gå och sova.. Ha det bra alla bloggläsare! :-)

Inga kommentarer: