torsdag, mars 26, 2009

26 mars...

uppdatering:

helgen 14 mars - bar iväg till stockholm för att gå på schlagerkväll på Blue moon bar. Supertrevlig kväll med supertrevligt sällskap! Ännu bättre var att vi sov över i stan så vi hade 7 min gångavstånd till sängarna istället för ca 1.5 timme kommunalt. Det var guld värt!!! :-) Måste göras om och det snart!

helgen 21 mars - lördag hade vi en kompis dotter här som är lika gammal som Ellen. Gissa om de stormtrivdes. Så kul att se dem ihop. Men oj oj oj vad busiga de kan vara när de triggar varandra.. Kul att se men det gäller att vara på sin vakt. :-)

Annars har det varit ganska lugnt. Mkt vabbande, men vi hade en hel vecka utan några vab-dagar alls.. *vågen*

hemma för 3 dagen denna veckan. Ellen har haft feber, hosta och jättetäppt sen i lördags. Var till läkaren idag men det verkar bara vara något virus. Vi får se vad som händer helt enkelt... Imorgon ska jag till jobbet och jag vet att jag har en del att bita i när jag kommer dit. Bäst att vara där i tid.

Efter mkt funderande lutar det åt att vi bestämt oss för vilka semesterveckor vi vill ha. Men vi får se hur det blir.

just nu sover Ellen och jag passar på att dricka lite kaffe och sitta här. Dags och plocka lite sen. Ser ut som om en virvelvind dragit igenom huset. Pussel på golvet, dockvagn i köket, pyjamas mitt på golvet i hallen... ja, det finns o göra om man känner för det.. Fast jag är rädd att det behöver tas hand om vare sig man känner för det eller inte.. ;-)

Ska bli skönt med helg iallafall! Träffa syster yster o martin i helgen. :-) Roligt!! Det är ju superlänge sen vi sågs.. Speciellt sen vi träffade martin. En väldigt upptagen man det där.. :-)

nä, dags att skaka ur latmasken och plocka lite... :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

hej hej!!

hoppas ni får trevligt till helgen..... vi saknar er med, MASSOR!!

*KRAMAR*