lördag, januari 03, 2009

¤ Utmanad ¤

Det visade sig att jag missat att jag var utmanad i Janes blogg.. Får ta o bättra mig på att läsa andras bloggar. Sista veckorna har jag mest kollat mailen om jag ska vara ärlig. :-)

Här följer utmaningen:

4 av mina favoritprogram på TV
let's dance som börjar nu 9 januari
Desperate housewifes
hells kitchen
cityakuten

4 saker jag gjorde igår
Tvättade
Städade lite
var till biblioteket med Ellen, lämnade böcker och lånade nya
kollade på film

4 saker som jag ser fram emot
Åka skridskor med Ellen bara hon blir frisk.
2009 - mkt som händer i år. Födelsedagar, ev. resa m.m
husdjursmässan på tisdag om Ellen är frisk.
ta tag i träningen igen.

4 av mina favoritrestauranger
Grekens taverna
Helens Krog
2 till? Måste fundera lite...

4 saker på min önskelista
Webkamera vore roligt
även skypetelefon så jag kan ringa Anna i USA *Saknar massor*
Ny elvisp - motorn på min är påväg att skära.
Mer snö!

4 personer jag utmanar
Anna
Jenny.S

Blir nog bara 2 jag utmanar. :-)

Inga kommentarer: