söndag, augusti 09, 2009

9 augusti...

5 veckors semester försvann mkt fortare än jag kunnat tänka mig.. först 4 veckor sammanhängande, jobbade 1 vecka och nu har jag haft ytterligare 1.

Semestern kunde gärna få vara 5 veckor till om jag fick bestämma... :-D

MKt har hänt under sommaren - Ellen opererades i juni, Dan var iväg med jobbet 2 veckor till USA och vi har flängt lite fram och tillbaka på semestern. Ska se om jag får till något inlägg.

Nu är bloggen uppfräschad och förhoppningsvis har jag tid och ork att börja uppdatera den igen... frågan är bara om någon fortfarande läser... ? Annars kan jag ju lika gärna låta bli att skriva ... :-)

Nä... dags att natta kudden. Jobb på måndag och fortfarande helt felvridet dygn...

3 kommentarer:

Jane sa...

ÄNTLIGEN ett nytt inlägg ;-) Jag läser då din blogg så våga inte sluta skriva!!

*kram*

Maja sa...

Jag kikar in här ibland : ) Hoppas ni haft en bra sommar!

Jenny sa...

Jag läser! Vad har Ellen gjort för op?