tisdag, juli 01, 2008

åter en lite vriden dag... jag vet, jag ska inte klaga på att Ellen sover men det blir lite konstiga dagar när man äter frukost runt 10-11. Självklart jätteskönt att sova men det blir så fel med lunch och allt..

Var iväg och hämtade ut mitt pass idag. Ser ut som att jag är spacklad till max trots att jag bara hade mascara på mig... spännande att de modifierar korten.. ;-)

Var iväg och hämtade Ellens balja som jag hade haft utlånad till en på jobbet som hade fest. Visade sig att den var perfekt att ha is + vatten + dricka i.. Bra att veta för framtida partaj.. :-D

SEn var jag och Ellen ute en massa eftersom det äntligen var fint väder. Ellen cyklade jätte långt på sin trehjuling och tyvärr glömde jag kamera + telefon hemma så har inga bilder på detta... Hon var så söt och jag fattar inte att hon orkade så länge..

Dan är fortfarande på jobbet... (22:21) mkt att göra sista veckan inför semestern. Skönt ändå att jag är ledig så han inte har dagistider att passa. De hade nog haft lite synpunkter på den här tiden. *haha*

Imorgon kommer Anna och barnen över. Roligt med sällskap, både för mig och Ellen. :-) Ska bli fint väder så kanske blir till att ta fram lilla plaskpoolen och vattenspridaren. :-)

Nej, nu ska jag ut o fortsätta med Ellens trehjuling. Vi köpte en begagnad för 50 kr så nu håller jag på att piffa till den lite med rostprimer, spackel och röd bilfärg. :-) Pimpa den lite helt enkelt. ;-)

Ska försöka att komma i säng tidigare idag än de senaste nätterna då jag inte lagt mig förrän kl. 01.30 ungefär...

Inga kommentarer: