tisdag, april 01, 2008

¤ Dag 1 ¤

Idag var första dagen på mitt nya jobb... Spännande och korvstoppande... mest korvstoppande faktiskt.. ;-)

Kändes ovant att inte se de ansikten man normalt ser varje dag men det kändes inte heller sååå konstigt som jag trodde att det skulle göra..

Denna omställning gör mig gott! :-) Även om jag kommer sakna alla gamla arbetskollegor massor! åtminstone några av dem.. ;-)

Nej, e sååå trött i huvudet efter dagen ... ser dock fram emot morgondagen då vissa saker förhoppningsvis sjunkit in och man kan börja se på saker och ting med liiite nya och mer erfarna ögon... Även om man nu inte lär sig ett nytt jobb på 2 dagar.. :-D

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

Hej Linda,
jag skulle vilja veta var har Du köpt dödskalle gummistövlar till lilla Ellen september 2007.
Hälsningar
Katariina
Katariina.Simonen@telia.com