söndag, februari 10, 2008

10 februari

börjar med lite bilder ... Många klagomål på att det är lite bilder i bloggen... men hur ska jag veta att någon är här när ni inte skriver något..!? ;-)

Ellen och kompisen Leon dansar runt på nyår.. :-) Sötisarna

ellen på mias födelsedagskalas.. :-) (mellandagarna)



söndag igen... var tar helgen vägen!? helt galet vad fort tiden går... o vad gjorde vi igår... *fundera* KOmmer knappt ihåg... KOllade på melodifestivalen iallafall... och vad är det för MIFFON som ringer o röstar på Christer Sjögren med årets pinsammaste låt!?!?!? HUR KUNDE HAN GÅ TILL FINAL!?!?!?! Helt galet!!!!

Ja ja..... nån måste ju förlora i finalomgången i globen också.. ;-)

Idag var det en skön söndag! Sova, gå upp o äta frukost utan stress... Syster yster kom ut med tåget och jag åkte ner och hämtade henne... ELlen ville knappt sova eftersom "iiia" skulle komma... hon sprang runt här o skrek "iiiaaa, elle itte ååva"... men ändå somnade hon på ca 30 sekunder... ;-)

sen drog jag o syster yster iväg på MeandI party... (längtar till det jag själv ska ha i april!!!) så mkt fina kläder! och sköööna framförallt! Beställde ett par byxor, en tunika (från höstens kollektion) och så beställde moster mia 2 t-shirts till Ellen... Utöver det så köpte även Mia en såååå fin klänning/tunika i klargrönt! Så himla fin va den på!! *avis*


Blev själv kär i några grejer till mig själv så får se vad plånboken tillåter när det är dags för eget partaj! :-)




bakade en himla god kaka idag också... något ni bara måste testa om ni gillar kladdkaka... After Eight kaka... Såå himla god och inte lika mastig som choklad/kladdkakor ofta har tendens att bli... supergod blev den! Något jag kan ta med till jobbet imorgon skulle jag tro... jobbar ju med 3 stycken gottegrisar.. ;-)









1 kommentar:

Mia sa...

Var bara här och kikade på om du skrivit nåt nytt på sistone.. Det hade du inte, men jag läste det sista inlägget en gång till.. Och blev sugen på AFTER EIGHT - kladdkaka!! Den var ju så j#¤/a god! :-)

*KRAM*