torsdag, juli 05, 2007

var tog resten av veckan vägen??? Det har ju gått så fort den här veckan... Imorgon är det fredag... Redan.. hm..

Ellen ska åka med mormor o morfar till husvagnen om nu inte morfar är sjuk... får nog ringa o kolla det där..

Själva ska vi till några kompisars lantställe och grilla och bara umgås.. Skulle ju va skönt om Ellen kom iväg.. ;-)

Skrev ju att vi köpte ny bil.. Är sååå nöjd! Den är så himla skön att köra. Nu vill jag aldrig mer köra den stora bilen.. *haha* Vi får åka lilla bilen jämt helt enkelt... kanske kan sälja den stora också!? ;-)

Ska till Ikea i helgen och leta taklampa också... vet vad jag vill ha på ett ungefär frågan är bara var det finns... Får kika helt enkelt. :-)

2 veckor kvar till semester efter denna veckan.. skönt men har ändå inte hunnit börja längta ordentligt eftersom jag inte jobbat så länge sen jag var föräldraledig.. Ja ja... blir skönt o va ledig i vilket fall o få tid över till familj och vänner. Vardagarna verkar ju uppenbarligen bara försvinna..

Nej, om jag skulle ta o ringa o kolla hur det blir imorgon med Ellen o allt annat..

1 kommentar:

Anna Juhlén sa...

2 veckor till din semester, 3 veckor till att jag får lämna detta gudsförgätna land!
Du längtar lagom, jag längtar desto mer... asmycketmer! :)

Snart ses vi!

Kram kram!